XNL2 do kosza

Uwaga! Informacje na tej stronie mają ponad 5 lat. Nadal je udostępniam, ale prawdopodobnie nie odzwierciedlają one mojej aktualnej wiedzy ani przekonań.

# XNL2 do kosza

Thu
12
Jul 2007

Wymyśliłem kiedyś język opisu XNL2 i wiem, że kilku osobom nawet się spodobał. Teraz doszedłem do wniosku, że był oparty na błędnych założeniach i w związku z tym ogłaszam koniec "dorabiania ideologii do tokenizera", jak to jeden mój kolega kiedyś trafnie skwitował.

Zachęcam, by zamiast używać XNL2 czy innych takich wynalazków albo pisać coś w tym rodzaju samemu, skorzystać z modułu Tokenizer z mojej biblioteki CommonLib 6.1 (zobacz też online nagłówek i dokumentację). Jest dużo lepiej przemyślany, prostszy w użyciu, a co najważniejsze - parsuje język przypominający tokeny C/C++, a więc z takimi komentarzami i łańcuchami znaków, do jakich jesteśmy przyzwyczajeni. Taki tokenizer może być dobrą bazą do szybkiego zaprojektowania i zaimplementowania własnego języka opisu.

Comments | #libraries #productions #algorithms Share

Comments

STAT NO AD
[Stat] [STAT NO AD] [Download] [Dropbox] [pub] [Mirror] [Privacy policy]
Copyright © 2004-2019