Wchodząc w szczegóły

Uwaga! Informacje na tej stronie mają ponad 5 lat. Nadal je udostępniam, ale prawdopodobnie nie odzwierciedlają one mojej aktualnej wiedzy ani przekonań.

# Wchodząc w szczegóły

Thu
03
May 2007

Kot zadał na forum - w temacie Narzut BeginPass / EndPass - ciekawe pytanie dotyczące jak najlepszej (oczywiście z punktu widzenia wydajności) organizacji procesu renderowania obiektów w silniku, w którym wykorzystujemy mechanizm efektów FX. Temat jest o tyle ciekawy, że mnie również dotyczy :) Dlatego wszelkie odpowiedzi mile widziane.

Przy okazji padł link do ciekawego znaleziska - ktoś napisał sobie swoje My own little DirectX FAQ z kilkoma ciekawymi informacjami.

Jeszcze mały off-topic: Wszystkim kolegom piszącym w tym roku maturę życzę powodzenia i ocen dostatecznie wysokich, żeby dostali się na swoje wymarzone studia - bo w takim momencie chyba to jest dla młodego kodera najważniejsze. GL & HF :)

Comments | #rendering #directx Share

Comments

STAT NO AD
[Stat] [STAT NO AD] [Download] [Dropbox] [pub] [Mirror] [Privacy policy]
Copyright © 2004-2019