Fixed Pipeline Lighting Demo

Uwaga! Informacje na tej stronie mają ponad 5 lat. Nadal je udostępniam, ale prawdopodobnie nie odzwierciedlają one mojej aktualnej wiedzy ani przekonań.

# Fixed Pipeline Lighting Demo

Wed
07
Feb 2007

Fixed Pipeline Lighting Demo to moja najnowsza produkcja. Właściwie nic konkretnego, a jedynie pokaz aktualnego kodu, który udostępniam z prośbą o przetestowanie. Chcę się przekonać, czy zgodnie z założeniami zadziała także na starym sprzęcie klasy GeForce 2, GeForce 3, GeForce 4 MX i Ti, ich odpowiednikach firmy ATI czy na zintegrowanych, laptopowych intelach - słowem na kartach, które nie mają Vertex Shader 2.0. Po pobraniu dema proszę zapoznać się z plikiem Readme.txt.

Przy okazji: Wygląda na to, że po chwilowej awarii mojego konta (zamiast strony było napisane, że konto jest zawieszone) strona przestała działać tak wolno jak to było od pewnego czasu i teraz działa już bardzo sprawnie.

Comments | #rendering #productions #directx Share

Comments

STAT NO AD
[Stat] [STAT NO AD] [Download] [Dropbox] [pub] [Mirror] [Privacy policy]
Copyright © 2004-2019