"Co działa szybko, a co wolno w grafice 3D?" - talk at Collegium da Vinci

# "Co działa szybko, a co wolno w grafice 3D?" - talk at Collegium da Vinci

Tue
20
Nov 2018

(EN) This post will be in Polish because it's an invitation for my talk, which will happen 7th December 2018 in Collegium da Vinci in Poznań, and it will be in Polish.

(PL) Wszystkich zainteresowanych tworzeniem gier (także w Unity czy Unreal Engine, niekoniecznie zaawansowanym programowaniem grafiki w C++) mam przyjemność zaprosić na mój wykład pt. „Co działa szybko, a co wolno w grafice 3D?”, który odbędzie się 7 grudnia 2018 na uczelni Collegium Da Vinci w Poznaniu, w ramach cyklu spotkań „INTERAKCJE”.

Opis: Grafika 3D jest istotną częścią współczesnych gier video, a jej wydajne renderowanie jest niezbędne do płynnego działania gier w czasie rzeczywistym. Znajomość podstaw tej dziedziny jest przydatna niezależnie od wybranej technologii (np. Unity, Unreal Engine czy własny silnik pisany w C++). Wykład stanowi przegląd technik stosowanych w grafice renderowanej z użyciem współczesnych GPU z podkreśleniem, które z nich mogą stanowić problem wydajnościowy oraz jakimi sposobami można uzyskać lepszą wydajność.

Comments | #teaching #graphics #events Share

Comments

STAT NO AD
[Stat] [STAT NO AD] [Download] [Dropbox] [pub] [Mirror] [Privacy policy]
Copyright © 2004-2018