Efekty wolumetryczne #2

Uwaga! Informacje na tej stronie mają ponad 5 lat. Nadal je udostępniam, ale prawdopodobnie nie odzwierciedlają one mojej aktualnej wiedzy ani przekonań.

# Efekty wolumetryczne #2

Tue
18
Nov 2008

Mgła wolumetryczna, ciąg dalszy. Jako funkcję gęstości wygenerowałem sobie tym razem porządną teksturę wolumetryczną - szum Perlina, tilowalny na wszystkie 3 strony. Jeśli komuś może się przydać, umieściłem ją tutaj: NoiseVolume.dds (ma rozmiar 32x32x32, jest w formacie DDS L8, plik zajmuje 32 KB). Dodałem też modulowanie gęstości przez odległość od określonego punktu lub płaszczyzny, tak żeby mgła mogła zanikać w danym kierunku.

Comments | #rendering Share

Comments

STAT NO AD
[Stat] [STAT NO AD] [Download] [Dropbox] [pub] [Mirror] [Privacy policy]
Copyright © 2004-2019