Koszmar DrawIndexedPrimitive

Uwaga! Informacje na tej stronie mają ponad 5 lat. Nadal je udostępniam, ale prawdopodobnie nie odzwierciedlają one mojej aktualnej wiedzy ani przekonań.

# Koszmar DrawIndexedPrimitive

Sat
02
Feb 2008

Dzisiaj postanowiłem zwrócić waszą uwagę na pewną sprawę w interfejsie DirectX, która dla zaawansowanych jest oczywista, a początkującym może sprawić nie lada problem. Mnie długo zajęło zrozumienie, co dokładnie oznaczają parametry liczbowe funkcji:

HRESULT SetStreamSource(
  UINT StreamNumber,
  IDirect3DVertexBuffer9 * pStreamData,
  UINT OffsetInBytes,
  UINT Stride
);
HRESULT DrawIndexedPrimitive(
  D3DPRIMITIVETYPE Type,
  INT BaseVertexIndex,
  UINT MinIndex,
  UINT NumVertices,
  UINT StartIndex,
  UINT PrimitiveCount
);

Warto zgłębić ten temat, by uniknąć potem wrednych błędów (na czele z klasycznym "Nic nie widać" :) Pisząc w największym skrócie:

Comments | #directx #rendering Share

Comments

STAT NO AD
[Stat] [STAT NO AD] [Download] [Dropbox] [pub] [Mirror] [Privacy policy]
Copyright © 2004-2019